22:45 Tegnap mondtak nekem ketten olyat ami elég elgondolkodtató volt. Az egyik hogy jó ember vagyok és pont ezért ezt ki is fogják mások használni. Lehet változtatni kellene rajta. A másik meg egy olyan dolog amit igazából régóta gondoltam, de nem akartam meghallani. Elég erős vagyok hozzá hogy nemet mondjak és ahogy a mondás is tartja "Ha valamit szeretsz engedd el, ha igazán szeret vissza jön". Kicsit elfáradtam ebbe az egészbe. Nem akarok többet magyarázkodni mi és miért rossz nekem, ha valaki felfogja annak örülök. Nem elemzek többet semmit és nem akarom azt sem hogy fájjanak a dolgok. Lépni kell és tenni, szerintem az a legegyszerűbb ha én teszek a saját boldogságomért és nem várok másoktól viszonzást. Az élet úgy szép ha egyedül is boldog tudsz lenni. A nyaralásom hosszú volt és hiányos, de azért kellemes is volt. A napokban sok munkára jelentkeztem, mert kicsit elegem lett hogy olyanokat vágnak a fejemhez ami nem igaz. Elvesztettem pár dolgot, de találtam újakat is. Szerintem most értem el arra a pontra amit kerestem...

A bejegyzés trackback címe:

https://elementalist.blog.hu/api/trackback/id/tr303126770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsyhh 2011.08.05. 11:21:24

És már megint az én mondataimat hallom vissza...

Péter (Egy ember) 2011.08.05. 22:50:44

@Ancsyhh: Ebből egyik sem volt a te mondatod, már meg ne haragudj.

Ancsyhh 2011.08.06. 10:45:30

@Péter (Egy ember): Hát persze, hogy nem... már sokadjára nem...

Péter (Egy ember) 2011.08.06. 11:45:36

@Ancsyhh: Mi bajod van? Áruld már el nekem. Szívod a vérem, ha próbálok pozitívan gondolkodni akkor húzol magaddal. Mit akarsz? Persze, a végén azokat te vágtad a fejemhez, de az eleje a lényeg amit nem te mondtál. Ha ennyire érdekel Zoli és Anikó mondták. Pont ezért gondolom most úgy a dolgokat ahogy.
süti beállítások módosítása