2011. szeptember 26. Hétfő

2011.09.26. 22:46

22:11 Gyűlölöm ha igazam van és van egy olyan érzésem hogy még nem egyszer lesz is. Hát viccesnek és szórakoztatónak mondanám a napot. Reggel bemegyek, átöltözök (teszek rá kilát a raktár közepén veszem le az ingem) és napközben egy érdekes beszélgetés fültanúja leszek. Ketten beszélgettek arról hogy milyen erősnek látszik a hátam és hogy vajon gyúrok-e? XD Hát majdnem halálra röhögtem magam. Teszem hozzá az elmúlt időszakban sokat edzettem és enyhén jól eső bók volt hogy valaki azt mondta a hátamra hogy milyen izmos. Bár fura, de még anyám szerint is "laposabb" a hátam, vagy legalább is "csíkosabb". Hát mégis csak megéri edzeni. Néha az az érzésem van hogy annyira gyűlölök embereket hogy legszívesebben  eltaposnám őket, de ilyenkor megszólal egy hang a fejemben és azt mondja ne tegyem, mert nem éri meg. Mostanában egészen jól érzem magam, végre van kivel megbeszélnem a dolgaimat és valaki megérti (mert meg akarja érteni) miért is vagyok olyan amilyen? Kicsit jobb, nem mondom hogy szárnyalok, mert bennem van az amit valaki belém tört, de nem érdekel. Akkor jöttem rá igazán hogy jó ember vagyok (ezt kimerem jelenteni bárki bármit mond) mikor fel eszméltem hogy tönkre tehettem volna más boldogságát, mégse tettem. Ez talán valaminek a jele? Nem fog érdekelni, mert ezt sajnos rajtam kívül senki se látja és senki se értékeli. Azért aminek örülök hogy legalább ő most itt van nekem. Bár nem ölelhetem meg és nem aludhatok úgy hogy a karjaimban van és lenyugtat, de tudom hogy ő legalább tudja mit akarok. Mindig kell egy valaki akire rábízhatjuk a titkainkat és valaki akiben bízhatunk. A barátaim most mutatták meg hogy igazából tényleg fontos vagyok nekik. Holnap este Melisszel sétálunk és beszélgetünk. Szerdán este vásárolgatok, mert megtehetem. Csütörtökön Atival találkozom és lehet hogy utána Hortonnál filmet nézek. Pénteken céges buli a Serpában. Nem, nem azért hanyagolom, mert utálom vagy mert ezzel próbálom őt "büntetni". Egyszerűen megmutattam hogy nélkülem is van élete és nem vagyok annyira fontos hogy ne lehessen engem pótolni (és igazam lett). Ez nem indulat és nem piszkálás, csupán a gondolataim. Még filmet nézek kicsit aztán lepihenek. Remélem mindenkinek jól telik az estéje!!

"Győződj meg hogy minden amit felvállalsz megéri-e? Mert ha nem akkor nagyot csalódsz!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://elementalist.blog.hu/api/trackback/id/tr873259017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Minto 2011.09.27. 11:45:04

Jó végre boldognak is látni!!! Csak így tovább :)
süti beállítások módosítása