2011. július 12. Kedd

2011.07.12. 22:45

22:33 Hihetetlen világ. "Miért nem adod önmagad?" Egyetlen ember előtt adtam önmagam, vagyis próbálom. Akarjátok hogy én legyek? Tessék elmondom. Jelen álláspont szerint összesen 2 nő érdekel pedig nem egyet ismerek akik eleget tennének férfias vágyaimnak, mégis csak 2 nőben látom azt ami nekem kell. Benihime és Succubus. Az egyik a lelkemet a másik a testemet tudja uralni. Viszont kezdem azt hinni hogy nem éri meg önmagamat adni, ha állandóan csak azt kapja az ember hogy mit ne tegyen vagy mit tehet akkor egy idő után besokal. Bár számotokra vicces hogy bármikor megkaphatok bármilyen pasit, nekem kevésbé vicces hogy mindent megteszek a figyelmetekért. "Értékeld, hogy ...." Értékelem, mindennap azzal hogy itt vagyok és nem tépem ki a hajamat olyan dolgoktól amitől az átlag már rég hagyna titeket. "Ne kezd...." Nem kezdem, mert nincs mit. Igen kicsit morcos vagyok, de ez van ti ezt úgy zárjátok le hogy ez vagyok én és minek foglalkozni majd elmúlik. Hogy miért ide írom le és miért nem mondom a szemetekbe? Hümm lássuk csak az első esetben ha már mondok valamit "ezt már megbeszéltük" a második esetben hogy mondjak valamit valaki szemébe akit még nem láttam? Tartsatok szemétnek vagy gecinek, de én mindig megpróbáltam a kedvetekben járni. Én is érzek és nekem is fáj, de sosem lesz jobb ha csak hagyom magam.

"A siker, a dicséretek. Ezek mind elmúlnak és amikor eljön ez a nap és nem szereted önmagad neked annyi!!" (R.H.)

A bejegyzés trackback címe:

https://elementalist.blog.hu/api/trackback/id/tr353061940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsyhh 2011.07.13. 09:35:51

A szokásos mi mindig rosszak vagyunk bejegyzés...

Péter (Egy ember) 2011.07.13. 10:47:49

@Ancsyhh: Ez nem a szokásos mindig ti vagyok a rosszak bejegyzés. Ez egy bejegyzés arról hogy mennyire nem veszitek egyszerűen számításba hogy vagyok.
süti beállítások módosítása