2011.12.04. 15:41

15:38 Volt pár jó napom mostanában és egy csomó rossz is, de azt úgy döntöttem nem írom le. Aki olvassa az olvassa aki nem az így járt. Pénteken túléltem egy nagy bulit amin rengeteg új emberrel ismerkedtem meg. Egészen hajnalig tomboltunk végül haza buszoztam. Alvásig nem jutottam el, mert reggel suli ahova be is kellett érnem. Túl vagyok a matekon és most várom hogy legyen eredmény. Este még elmentem sörözni és biliárdozni ami jól esett, mert csomószor nyertem és az este végén újabb barátokra tettem szert. Jó végre picit kikapcsolódni és csak lenni. Már csak a rosszakat kell megszüntetni...

 

20:53 Eljön az idő az ember életében mikor rájön valójában nem azért dühös mert nem kapja meg amit akar, hanem azért mert félt másokat. Van az a perc és van az élet mikor minden eldől, de a legfontosabb dolgokra egy életet kell várni. Eddig azt hittem másokat gyűlölök azért mert jobban élnek mint én vagy magamat amiért nem teszek érte, de végül megtaláltam a pontot. Hagytam hogy kihasználjanak és egy olyan embernek nézzenek akit bármikor előlehet venni ha kell és eldobni ha már nem. Nem leszek többé ilyen és ha valakinek kell valami adjon érte cserébe...

"Még szereted, mi?
- Örökre, minden egyes nap!!"

A bejegyzés trackback címe:

https://elementalist.blog.hu/api/trackback/id/tr13436518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása