2011.12.01. 20:43

20:40 Ahhh, egyre kevésbé érzem azt hogy nekem bármit is tennem kellene. Egyszerűen csak elfáradtam. Rohanok állandóan, teszek és csinálom. Már több mint egy hete nem aludtam egy normálisat. Most megint vissza jött kicsit az a része az életemnek amit próbálok eltemetni, nem akarok többet depis lenni, de valahogy mindig sikerül oda kerülnöm. Teszek ellene és holnap egy hatalmasat bulizok a barátaimmal. Belefáradtam ebbe a rohadt ellenségeskedéses dologba. Elvárják tőlem hogy állást foglaljak egy háborúban amire én magasról teszek. Mit akarok? Békében a barátaimmal ünnepelni és ha mást nem legalább egy kicsit felejteni, csak egy picit ...

22:22 Nem akarok már semmit, senkitől semmit!! Amint visszakapom a pénzem veszek egy korit és kimegyek. Megint az Adventi vásárra akarok menni és érezni hogy élek, hogy boldog vagyok. Elegem lett most már végképp mindenkiből, hagyjatok békén!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://elementalist.blog.hu/api/trackback/id/tr933429921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása